8. marec - dan žena: darilo za babico

March 08, 2017


Včeraj sem odprla nekaj živahnih pomladanskih akrilnih barv in postavila lesene deščice pred tastarejšo hčerko in je barvala. Ko se je naveličala rožnate, sem ji odprla rumeno in ko se je naveličala rumene, sem ji odprla zeleno in tako naprej. Zdaj imamo doma cel kup pobarvanih lesenih deščic in vse skupaj se je ponujalo k temu, da nekaj iz njih naredimo. Skupaj sem zlepila cel kup prav luštno pomladansko pisanih  podstavkov za posodo, ki bodo popestrili naše pomladanske obroke.
Naredili smo še odtise rokic in jaz sem vse skupaj še malo okrasila z detajli, prelakirala in naše uporabno darilo za 8. marec je bilo narejeno. Nekakšen uvod v pomladanska ustvarjanja so bila tudi drevesa iz pikic - jaz sem narisala debla, ostalo so dokončale otroške rokice :)


Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)