Pust 2016 maska konjiček

February 11, 2016

Dolgujem še nadaljevanje našega pustnega projekta. Zaradi vsega dogajanja sem malce pozna, ampak morda za spomin oz. idejo za prihodnje leto :)
Ko se je maska po prvem koraku  posušila, sem nadaljevala z lepljenjem kosov belega plišastega blaga čez masko. Nalepila sem tudi dve plastični očesi in navezala trakove na mestih, kjer pride uzda.
Iz istega blaga sem sešila hlače na patent. Zgornji del je bil kupljena srajčka Pike Nogavičke. Vmes smo si malo premislili in tudi meni se je nato zdelo nekako bolj priročno narediti konjsko glavo kar na palici, sprva sem namreč nameravala narediti na takle način, vendar je na koncu že sama glava prišla precej težka in bi bilo to precej nerodno za njeno starost. Lesen ročaj za lopate je moj dragi odžagal na pol in oblekel v plišasto blago s pomočjo sponk za les. Na koncu je izpadlo precej posrečeno, sploh od spredaj je izgledalo kot pravi konjiček. Kar pa največ šteje, je pa veselje, ko si jo videl, da je konjička res vzela za svojega in se igrala z njim kot da bi bil resničen :)


Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)