Dan v galeriji

February 01, 2016

Že dlje časa smo čakali, da se prenovljena Narodna galerija spet odpre. Ko je končno prišel čas otvoritve, sem malo razmišljala, kako se bo na galerijo odzvala naša 3,5letnica. Ali bo vse to sploh že dojemala, jo bodo slike sploh zanimale ali pa jo bo dolgočasilo in zato sem ji že vnaprej malo predstavila bistvo galerije, povedala sem ji, da je galerija velika hiša in da je notri na stenah polno zelo lepih slik, ki so jih narisali tetice in strici. Na enih slikah so konjički, na enih muce, pa kužki, na enih dojenčki, mamice... Potem pa je začela že sama naštevati, kaj bo vse videla na slikah. Tudi punčke pa otroci pa atiji bodo, ja, pa dedki in babice... Pa... Pa tudi hiše, pa živali... Pa na enih slikah bodo lepi otroci, na enih pa grde punce, na enih bodo grdi fantje... in na enih lepi fantje, pa lepi kužki pa grdi kužki... Na koncu se je zares veselila, da bomo šli tja. 


Takoj ko smo vstopili, je čimprej želela videti slike, pravzaprav jo je ves čas obiska na moje presenečenje res zanimalo, kaj je na slikah, veliko je spraševala - oh kako lepa slika, a je tole sonček? Ati, dvigni me, da vidim. Zakaj pa grdo gleda? Tale je pa lepa, je stric ribe ujel pa še kužek je gor, o poglej, tukaj pa je mamica in dojenček na sliki, zakaj kužki napadajo medveda in podobna vprašanja je postavljala. :) Najbolj zanimiva slika ji je bila Ruthardtov lov na medveda, okrog te slike je bilo tudi največ vprašanj.

Vsekakor smo se odločili, da moramo obisk čimprej spet ponoviti, ko bo malce manj ljudi, saj je bilo kar težko v miru opazovati slike ob tolikšni množici.

Na koncu sem na hitro pogledala okoli pultov s spominki in sem med drugim našla tudi zanimive učne pole s podobami slik iz galerije, ki so seveda šle z mano in sem jih doma takoj plastificirala. Zdijo se mi krasne za prvo spoznavanje z umetnostjo, prav tako so naloge, povezane z vizualnim in vsebinskim dojemanjem slik pisane na kožo takim malim umetniškim navdušencem, a hkrati niso preveč zahtevne. Vseeno si nisem mislila, da jo bodo slike kaj preveč zanimale, ampak si jih je nato večkrat na dan ogledovala, komentirala in spraševala, zato mislim, da je bil to eden boljših nakupov v zadnjem času :) 



Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)