Malica za na pot

March 05, 2015

Ker je vreme vedno bolj prijazno za daljša pohajkovanja, ki se včasih zavlečejo tudi v čas kosila ali večerje, bom tu občasno delila nekaj idej za hitre in okusne otroške lunch-box obroke, ki so primerni tako za malčke kot tudi za celo družino. 

Pri nas doma hrano za na popoldanske izlete ponavadi pripravimo kar sami. Takole nekako izgledajo primeri lunch boxov od naše malčice, če gremo v živalski vrt ali pa samo na kak malo daljši sprehod, v gozd itd. Pri majhnem otroku se med hojo hitro pojavi lakota ali žeja in na tak način jo lahko hitro pogasimo in pot je takoj lažja in hitrejša :)


Pri škatli za malico se mi zdi pomembno predvsem, da je lahka, majhna in priročna in da omogoča trdno zapiranje, a hkrati preprosto odpiranje. Veliko škatel je namreč takšnih, da se z lahkoto kar same odprejo, kar povzroči v nahrbtniku celo packarijo, druga skrajnost pri škatlah pa zna biti, da so zaprte tako tesno, da ob sunku odprtja pade ven vsebina. 

Škatle s prekati mi niso preveč všeč, saj tesnenje med pokrovom in prekati še vedno ne omogoča, da majhni delčki hrane ne bi prehajali iz enega prekata v drugega. Ali pa še nisem naletela na kakšno res dobro škatlo s prekati :) 

Takšen način prakticiramo mi:



Posodice v škatli - različne mini shranjevalne posodice in mali steklen kozarček za vlaganje, ki ga napolnim z jogurtom in/ali s sadjem. V večje škatlice pripravim tudi razne rižote, juho za s sabo, makarončke, zmešane s kakšno omako itd. Tokrat sem s sabo pripravila palačinke z marelično marmelado, na koščke narezano kumaro in domač jogurt z zamrznjenimi ameriškimi borovnicami. Vsaka posodica zase se tesno zapre in na koncu zaprem še škatlo. V kovinski čutarici sem ji pripravila navaden čaj.



In takole opremljeni gremo na potepanja :)


Morda ti bo všeč še

2 comments

  1. Sem kar lačna postala:) Super ideja, jo bom uporabila za naša pomladna potepanja... Kje pa si kupila škatlo? Super ideje za malico imajo tudi na tem blogu (če ga že nisi našla): http://smashedpeasandcarrots.com/?s=bento+lunches

    Pa lepe pomladne dni:)

    Petra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Petra, škatlo sem kupila mislim, da v Obiju že dolgo nazaj :) Hvala za link s super idejami! :D

      Delete

Smo tudi na Facebooku :)