Kaj beremo

January 22, 2015

Zadnje čase sem bolj malo pisala, ker smo ves čas bolni in se ne dogaja veliko zanimivega pri naši hiši. Ko je hčerkica prehlajena, je njena želja po branju knjigic zelo velika. Najljubši avtor naše malčice je trenutno Richard Scarry. Kapo dol pred njim, naša je popolnoma obsedena z njegovimi knjigicami in trenutno na vse pretege iščemo, kje bi se dalo dobiti še kaj njegovih knjig po čim bolj normalnih cenah. 

Najnovejši pridobitvi sta bili ti dve luštni knjigici: 

Richard Scarry's Best First Book Ever
Richard Scarry's Cars and Trucks and Things That Go


Knjigi nista tako debeli kot prva dva slovarja, dvojko sem opisala tukaj - Knjiga za bogatenje besednega zaklada, a sta kljub vsemu zelo polni dogajanja. 


Odkar je dobila prvo knjigo tega avtorja, so knjige Richarda Scarryja na vidiku čisto vsak dan, sploh pa ko je v hiši prehladno obdobje, so knjigice zelo dobrodošle :) 


Obe knjigi sta zelo simpatični, ilustracije so zelo polne in bogate in čisto v stilu Richarda Scarryja. 

Richard Scarry's Best First Book Ever (Knjiga vsebuje bralne izseke za lažje učenje abecede in barv, štetja, lepega obnašanja in za vajo veščin natančnega opazovanja)


Richard Scarry's Cars and Trucks and Things That Go (simpatično kaotična knjiga, polna motivov, ki se povezujejo med sabo in z natančnim opazovanjem sestavljajo logično zgodbo)


Članek o Richardu Scarryju v NY Timesu


Tretja knjiga, ki je pritegnila njeno pozornost, pa je bila v letošnjem vrtčevskem knjižnem nahrbtniku.


Cynthia Thiéry: Moj dan, ilustracije Séverine Cordier, založba Okaši, 2014

Knjigica ne vsebuje veliko teksta, a so zato ilustracije toliko bolj privlačne. Z branjem otrok na nek način podoživi dan, vse od vstajanja in opravljanja potrebe in osebne higiene, oblačenja, do zajtrka, kosila, igre, dolžnosti do spanja in vsega, kar spada zraven. Hčerkico so še posebej zanimale različne jedi, ki so jih otroci v knjigi jedli in obnašanje pri mizi in temu smo posvetili največ pozornosti :)



Še ena knjigica, ki jo je moja mami izbrskala v Trubarjevem antikvariatu in je primerna za kratko zabavo. Ker sem dobila prošnje, naj napišem še kak predlog za delovne zvezke za najmlajše, lahko to knjigo z lahkoto dam na seznam primernih.

Ann Montague-Smith: Merimo (prva knjiga)


Knjiga je sestavljena iz mini nalog, ki so povsem primerne predvsem za najmlajše 2-3 leta. :)

Morda ti bo všeč še

4 comments

  1. Joj, te knjige! Richard Scarry. Tudi jaz se jih spomnim iz svojega otroštva in jih že dlje časa iščemo na domačih podstrešjih. Naš triletnik je čisto nor na to risanko Hura za Hopka (vrtijo na SLO1) in smo tudi mi v lovu za knjigicami. Če najdete kje še kakšno, se priporočamo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bom z veseljem poročala, ko naletim še na kakšno :) Prva dva slovarja se dobita v naši knjižnici, ti dve pa sta bili kupljeni v Konzorciju v centru Ljubljane, kjer naj bi v kratkem naročili še več knjig od Richarda Scarryja. Knjige so v originalu res starejše, ampak ponatisi so čisto novi in sveži :)

      Delete
  2. Tudi jaz se spomnim teh knjig iz svojega otroštva. Knjigo Moj dan pa sem pa kupila prejšnjo soboto, super je. Zadnji čas se intenzivno ukvarjam z vprašanjem Kako brati otroku? Pripravila sem predavanje za starše in strokovne delavce. Pa napisala članek za revijo Mama. Vse z namenom, da bi starši približali knjigo otroku. Govorim pa o branju otroku do 2. leta starosti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Živa če bodo še kakšna predavanja, bi se jih tudi mi2 z veseljem udeležila. Ali pa če imaš kak link na tvoj članek :) Mene tudi to področje branja otroku zelo zanima in bi z veseljem kaj več prebrala na to temo :)

      Delete

Smo tudi na Facebooku :)