Miklavževi piškoti

December 04, 2014

Današnje popoldne je minilo v znamenju peke piškotov. 


Na tale recept sem naletela pred časom na eni nemški spletni strani, kjer je bil v originalu recept za pito,  jaz pa sem ga tokrat že drugič priredila tako, da so nastali tile piškoti. Že prvič, ko sem jih delala, so se mi zdeli zares dobri, vsi so jih zelo pohvalili in so tako zelo lepega praznično zimskega okusa, da sem recept morala ponoviti.




Sestavine

8 rumenjakov
2 žlici olja
4 žlice ruma
400g masla

400g mletih mandljev
400g moke
2 ščepca soli
300g sladkorja
4 žličke kakava
1 žlica cimeta
4 ščepci mletih klinčkov

Postopek priprave

Na hitro prepražimo mandlje (brez olja).
Zmešaj suhe sestavine v eni skledi.



Zmešaj mokre sestavine v drugi skledi.


Zgneti vse skupaj in razvaljaj.


Oblikuj piškote


Predsegrej pečico na 160°C. Pečemo cca. 10min, oziroma dokler piškoti ne postanejo temnejše barve.

Morda ti bo všeč še

1 comments

  1. Oooooo super slastno izgledajo tile hudički... Mi smo tudi pekli piškote za Miklavža... Bi mogli skupaj ;o)

    ReplyDelete

Smo tudi na Facebooku :)