Knjiga za bogatenje besednega zaklada

November 25, 2014

Na tole knjigo Moj drugi slikovni slovar (R. Scarry) sem naletela med brskanjem po policah pri starših. Takoj sem se je spomnila, saj je bila to v otroštvu ena mojih najljubših knjig. Z očetom sva ta in tudi prvi del iz te serije prebrala tako velikokrat, da je bila že vsa razcefrana po robovih. 


V tej knjigi se zares veliko dogaja. Ogromno mogočih in nemogočih stvari. Vsaka slika prikazuje opis neke besede in okoli te besede se vrti kratka zgodbica. Knjiga je polna živahnih ilustracij in zelo primerna za malčke od cca dveh let in pol naprej. Hčerkica to knjigo naravnost obožuje, natančno opazuje motive in posluša zgodbico okoli njih. Nato komentira in naglas presodi, kaj je prav in kaj narobe, kdo se ne obnaša lepo, kdo je priden itd. Nato se še naslednji dan vrača h kakšni prav določeni slikici in govori, kaj delajo živali na njej.


Knjiga je pravzaprav v angleščini, ampak ta angleščina je v tej knjigi zelo preprosta in razumljiva. Jaz ji angleško besedilo v večini kar v slovenščini preberem, včasih pa potem ponovim še v angleščini, saj so malčki zelo dojemljivi in si zelo dobro zapomnijo. Spomnim se, da je mene oče v tej starosti že učil latinskih besed in vse te besede, ki me je učil, še danes znam.

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)