Spomin z živalmi Goki

June 18, 2014

Druga igrača, ki smo si jo izposodili v sklopu Kakadujeve akcije Blog ambasador, je igrača Spomin z živalmi Goki.

Razlog, da sem si to igračo izposodila, je bil ta, da sem bila malce radovedna, kako se bo naša malčica odzvala nanjo.  Ima sicer že eno igrico spomin doma, ki je sicer zelo lep, ampak je za njeno starost čisto preveč zakompliciran, saj so motivi na sličicah zelo drobni, zelo bogati in precizno narisani in zaradi tega bo pri njej prišel v poštev šele čez najmanj kakšno leto. 


Drugi razlog za izbiro Goki spomina pa tiči v tem, da mi je firma Goki ostala v kar precej dobrem spominu. Imamo namreč že nekaj igrač od tega podjetja in vse so zelo kvalitetne, lesene v kombinaciji s pisanimi barvami in ravno dovolj preproste, da so pri naši malčici vedno 'vžgale', jih ima zelo rada in se vedno rada igra z njimi.


Nenazadnje pa se mi zdi spomin ena takih igrač, ki jih lahko uporabimo vsestransko, ne le za klasično odkrivanje zakritih ploščic, ampak, za mlajše otroke tudi na kak drug zabaven način. Takole so izgledali prvi vtisi. Odprla je škatlo in začela ven jemati ploščice. Pri vsaki ploščici je povedala, kaj je na sliki.


Po prvem spoznavanju sva odnesli spomin ven. Na vrtu sem ji napravila prijetno vzdušje z razgrnjeno odejo in jo povabila, da se pride s spominom igrat na njo.


Dolgo se je le igrala in opazovala sličice, jih prestavljala, nato pa jih je začela kar sama po parih zlagati nazaj v škatlo.


Ko je vse pare zložila nazaj v škatlo, sem se spomnila, da imamo eno knjigo o živalih. Prinesla sem jo in kmalu je videla podobnosti.

Parov je našla kar precej! 


Na koncu sva se šli še malo klasičnega spomina z zakritimi ploščicami, a vendar je naši 2 letnici zaenkrat iskanje parov z odprtimi ploščicami bolj zanimivo.

Spomin Goki je super, všeč mi je kvalitetna in trpežna izdelava in preproste, a še vedno dovolj realistične ilustracije, všeč mi je tudi lesena embalaža, saj je pri kartonasti težava v tem, da se s časom uniči, lesena pa je dosti bolj večna. Takšen spomin je tudi super igrača za zunaj, za na počitnice na morju ali kak drug kraj, kjer je včasih potrebna manjša popestritev kakega deževnega večera itd. Otroci se lahko samostojno igrajo, ker ni bojazni, da bo kdo ploščice raztrgal ali zmečkal.

Edino pripombo, ki jo imam, je ta, da bi izbira živali lahko bila bolj povezana, npr. živali iz kmetije in posebej divje živali, ampak to je samo moja pikolovska opazka, ki sicer nima nobene veze z uporabnostjo in kvaliteto samega izdelka.  :)

To objavo, preizkušanje in zabavo s spominom z živalmi Goki nam je omogočila trgovina z otroško opremo KAKADU, kjer se najde še veliko kvalitetnih in zabavnih stvari za otroke:


Otroška trgovina Kakadu
Mercator HipermarketLjubljana Šiška 
(zgornja etaža)
Cesta Ljubljanske 
brigade 33
1000 Ljubljana

lp, U

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)