Barvanje ptičje valilnice

May 28, 2014

Že dalj časa nazaj sva se s hčerko odločili za ogled lokalne razstave zajcev, kjer je, poleg razstave, potekal tudi srečelov. V spominu imam, da je enkrat na eni takšni razstavi, ki smo se je udeležili še kot osnovnošolčki, eden od mojih sošolcev zadel čisto pravega zajca. Kakšen zadetek za enega takega malega otroka! Vsi smo bili do konca očarani nad njegovim dobitkom. 

Tisti dan je ta sošolec požel veliko mero zavistnih pogledov ostalih, ki smo si blazno želeli kakšnega takega 'bogatega' darila, saj so naše srečke zadele same nam takrat brezvezne stvari... Jaz se še dobro spomnim, da sem takrat zadela tistega možiclja iz nogavice, ki si ga zalil z vodo in je ven zrasla kreša, ampak bi takrat dala vse, da bi zadela kakšnega takega zajca, čeprav se danes zavedam, da en tak zajčji dobitek prinese s sabo veliko mero odgovornosti in je pravzaprav precej neprimerna izbira za zadetek na srečelovu. Če prav pomislim, je bil takrat ta možicelj res posrečen zadetek!

Kakorkoli že, tudi tisti dan, ko sva bili s hčerko na zajčji razstavi, na srečelovu nisva zadeli zajca, niti možiclja iz kreše, ampak leseno ptičjo valilnico. Krasen dobitek! Kmalu za tem sem valilnico, ki je bila prej v barvi lesa, pobarvala svetlo modro in nato je dolgo časa čakala, da se jo dokončno pobarva, prelakira in postavi ven. 


Za čopič sem tokrat uporabila kar kitajsko paličico in odrezan kos pene, zmešala sem barvo in naši malčici najprej ponudila, da preizkusi spretnost uporabe penastega čopiča na papirju.


Papir je zelo hitro v celoti poparvala in nato dobila za barvanje valilnico.


Nisem verjela, da ji bo šlo tako dobro :)


Nastal je odštekan vzorec divjih barv :)


Za konec je valilnico še malo poštempljala. Od kolegice (hvala Maja :* ) je naša malčica za rojstni dan dobila prekrasne doma narejene lesene štampiljke s čudovitimi vzorci izrezanimi iz moosgumija. Res zakon darilo!


Zadnjič sem ji v izrezano peno vlila malo črnila in je vsa navdušena delala odtise teh štampiljk, tokrat pa sem ji v peno vlila malo razredčene tempere...


in odtisi na lesu so se krasno videli!


Končni izdelek je bil prav simpatičen! Mogoče bomo še kakšne ptičke gor narisali, prelakirali in nastavili, da bodo drugo leto morda res ptice kakšno gnezdo v njem naredile!


U :)



Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)