Mala pomočnica

May 22, 2014

Pri pripravi hrane večkrat prepustiva naši malčici delček samostojnosti in ji na primer dovoliva, da si sama na kruh namaže namaz, pomaga gnesti testo, odpre pipo in vlije vodo v posodo, z žličko zajame in si zmeša svoj kakav, podaja krompir za lupljenje in podobno. Takšne male naloge vsak dan z velikim veseljem opravlja, vidimo, da čuti, da zares sodeluje in aktivno prispeva pri pripravi hrane, kar se mi zdi zelo pomembno za njeno samozavest, raziskovanje in začetke samostojnosti. :)


Dovoliva ji, da po svoje pomaga in je vključena v kuho, vsakič ko pokaže zanimanje, ji dam tudi kuhalnico, kakšno posodo in kaj za kuhanje (npr. riž, makarone ali sadje). Moj dragi ji večkrat da kumino in nekaj riža in to svoje kuhanje vsakič vzame zelo resno, voha začimbe, preizkuša itd.

Tukaj je pomagala polagati žemljice na pekač :)



Včasih ji pustim, da sama premeša, pregnete ali preseje kakšno zadevo, ki jo jaz kuham. V ta namen sva ji že kar nekaj časa nazaj prinesla 'pručko', ki jo lahko prestavlja v kuhinjo in kopalnico in ji  tako olajša dostop do pulta in umivalnika. Če ima umazane roke, ji rečeva, naj si gre umit roke in ona s pomočjo pručke sama spleza do umivalnika, si umije in obriše roke. Tole je njena pručka iz Ikee, ki sem jo malo porisala, saj se mi je zdela čisto preveč dolgočasna :) 


Včeraj sem pekla palačinke in tako sem ji na mizi pripravila krožnik s palačinko, v majhno skledico pa sem dala nekaj marmelade in žličko za zajemanje in mazanje. Takole je stvar vzela v svoje roke :)


LP, U

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)