Domače maslo

May 23, 2014

Zadnjič sem gledala za kroji za otroške predpasnike, ampak ker sem ga še isti dan potem ravno mimogrede zasledila v lokalni trgovinici, sem predpasniček na koncu kar kupila in takoj je padla odločitev, da ga moramo preizkusiti. Iskala sem kakšne hitre recepte, ampak vedno, ko jih iščem, nikoli ne najdem pravih, ki bi bili dovolj hitri in dovolj preprosti in vedno, ko se takole na hitro lotim nečesa, mi kakšna sestavina manjka.



Spomnila sem se, da imamo v hladilniku nekaj smetane in tako sva se lotili priprave domačega masla. Hotela sem ga pripraviti na zanimiv način, kjer bi naša mala miškolinka lahko kar najbolj sodelovala. V bistvu se je v prvem poskusu recept klavrno izjalovil in se končal v mojih rokah in okravljenem prstu (prvič sem poizkusila v steklenem kozarčku, kar se je izkazalo za zelo narobe :( ). V drugo, ko pa sva uporabili plastični lonček, pa je recept krasno uspel.

Za domače maslo sva potrebovali:

- plastični lonček s pokrovčkom
- okrogel prodnik
- smetano

Smetano sva vlili v plastični lonček, notri dali prodnik in lonček pokrili s pokrovčkom. Nato sva tresli lonček, malo jaz in malo ona in čez nekaj minut je nastalo maslo. Tekočino, ki je ostala, sva deloma odlili. Nekateri maslo nato še sperejo z vodo, ampak ta korak sva izpustili, maslo kar namazali na kruh in uživali :) dejansko je okus domačega masla dosti bolj poln in bogat kot pa okus kupljenega masla, zato bova na ta način maslo še velikokrat naredili, morda že naslednjič, ko bomo pekli domač kruh.

LP, U :)

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)