Pust - čarovniški zvarki in dodatki

February 16, 2017

V prazničnem zimskem času smo imeli dolgo časa izposojeno knjigo o Božičku, nato pa sem, iz iste zbirke, vzela v knjižnici še knjigo o čarovnicah in Podobe domišljije. Ko sem doma knjige odprla, sem najprej mislila, da ji ne bodo všeč, ker so kar malo strašljive, a nasprotno - vse skupaj je pograbila in se odločila, da bo tokrat za maškare čarovnica. Pravzaprav bosta kar oba letos čarovnici!






Še posebno všeč so ji bili čarovniški zvarki in raznorazni pripomočki, ki jih je našla v omenjenih knjigah. Zato sem po njenih navodilih na list skicirala, katere stvari mora imeti čarovnica. Ta seznam je bilo res zabavno pisati, vmes so bile salve smeha, ko se je izmišljevalo gnusne dodatke :) Ker sva potem z mojim šla v trgovino in sem opazila, da se stvari za pusta že prodajajo, sem malo pobrskala in našla obleko (sicer za princesko, ampak nič za to, z malo dodatki jo lahko spremenim v čarovniško, kupljene čarovniške obleke so ponavadi dolgočasne črne vrečaste obleke). Našla sva tudi posrečeno smejočo se metlo. Ostale dodatke bomo izdelali sami. 


Na kupljeno rožnato obleko rišem pajke :)


Komentar je odveč - umetni drekec :)


in še drugi čarovniški zvarki, ki smo jih skupaj zmešali :) ni vseh na sliki :)



Magnetki na hladilniku na temo pusta :) Iz reklamnih katalogov sem izrezala sličice, jih prilepila na trši papir, vse skupaj še enkrat izrezala, plastificirala in nalepila na magnetke :)


Pustni odlitki na temo čarovnic :)



Čarovniška ledena jajca - v balon smo natočili vodo, dodali male 'čarobne' dodatke iz kinder jajčkov in zmrznili :)



Čarovniška zapestnica :) Takšna kot jo ima Mia. Fimo masa.




Storž iz začaranega gozda :)

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)