DIY Škratova zimska hišica

February 02, 2017


Še v času veselega decembra smo imeli iz knjižnice izposojeno knjigo o Božičku in hčerko so takrat   škratki v knjigi tako očarali, da sem se odločila, da narediva domišljijsko škratovo hišico. Skupaj sem zlepila nekaj škatel, ki sem jim izrezala odprtine za okna in vrata in dodala zvit karton, ki sem ga prilepila čez tako, da je nastala streha. Nato sva skupaj zmešali moko in vodo v lepilo in vse skupaj prelepili čez karton. Sledilo je barvanje, malo jaz, malo ona in s skupnimi močmi sva prilepili čez to še koščke lubja in bleščice. Narisala sem še potke in potem malo razmišljala, kako bi naredila trpežno umetno snežno maso. Na koncu sem malo improvizirala z mekolom in keramaso. Izpadlo je zelo trpežno :) Hišica ima tudi notranjost, škatle sem odrezala tako, da je notri spalnica za škrate in še dodaten prostor za lučko, ki v temi meče svetlobo skozi okna :)
















Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)