Kaj beremo - Zimske knjige

January 18, 2017

Vedno sem v lovu za dobrimi in kvalitetnimi otroškimi knjigami in v zadnjem času se je nabralo kar precej knjig, ki so nam še posebno všeč, zato sem se odločila, da jih malce opišem in morda dobi še kdo kakšno idejo za branje z malčkom. Še posebno me pritegnejo knjigice z lepo klasično ilustracijo.
Tokrat je izbor letnemu času primeren :)


Knjiga Zimska pesem Suzanne Barton (Založba Zala) me je v knjigarni pritegnila s svojo reliefno naslovnico in čudovito razgibano ilustracijo. Tudi sama zgodba je tako nežna in zasanjana, da jo je naša najmlajša zares vzljubila. Večkrat jo preberemo. :)




The Night Before the Night Before Christmas (Richard Scarry) je še ena noro posrečena zgodbica, ki je obnorela našo knjigožerko. Najbrž sem že večkrat napisala, da je ta avtor vedno prva izbira, ko si zaželi kakšno knjigico. Seveda je v angleščini, ampak jo sproti prevajam oz. berem kar v slovenščini, seveda so pa že slike tako dinamične in vse orišejo, da se te knjige berejo kar same :)






Kdo od nas starejših se bo zagotovo spomnil Marinke, narisal jo je belgijski ilustrator Marcel Marlier, čudovita zbirka luštnih kratkih zgodbic z ilustracijami, ki ti vržejo čeljust dol. Za vse ljubitelje otroških knjigic , kjer ni izmišljenih karakterjev in domišljijskih prizorov, ampak je vse realistično, kot bi nekdo pripovedoval zgodbo, ki se je v resnici dogajala. Za spodbujanje samostojnosti (Marinka in prijatelji se suvereno lotijo vseh možnih nalog in opravil. :) ) Res priporočam, to je ena taka klasična otroška literatura, ki se jo težko najde, v splošnih knjigarnah je nisem opazila. Zasledujem, če bom starejšo verzijo našla v kakšnem antikvarijatu, tele ponatise pa sem kupila v LeClercu, založbe žal ni napisane. Zadaj piše, kateri naslovi so na voljo, ampak v trgovini niso bili vsi na voljo. Zbrala sem jih kakih deset. Te so najbolj zimske in primerne za ta sneženi čas:








Ko sva s hčerko obiskali logopeda v enem od ljubljanskih zdravstvenih domov, sva se prej ustavili na knjigomatu. Prvič sem kupila kakšno knjigo tam in se mi zdi zadeva res simpatična. Vstaviš bankovec in ti ven vrže knjigico. Nisem veliko pričakovala od knjigice iz avtomata, ampak sem bila res prijetno presenečena. Slovenski avtor, slovenska ilustratorka in zgodbica, ki je celotno izkušnjo pri logopedu začinila s posebno lepim čarom. Prišli sva malo prej, ravno toliko, da sva knjigo lahko že napol prebrali. In ker je naša nora na konje, je ta pravljica kot nalašč za njo. Zelo jo ima rada. Ilustracije Tine Dobrajc so res čudovite in celotno zgodbo povzdignejo v nek višji nivo :).








Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)