Spoznavanje botanike skozi igro {Divji vrt}

January 27, 2016

Tale izdelek je resnično privabil mojo pozornost in takoj, ko sem ga videla, sem ga z navdušenjem naročila. Gre za spomin, otroško igro iskanja parov, kjer skozi igro otrok spoznava različne vrste užitnih rastlin, ki jih najdemo na slovenskih tleh. Ker sem tudi sama ljubiteljica divje hrane in užitnega divjega rastlinja, tudi hčerko spodbujam v spoznavanju rastlin in veliko jih že tudi sama prepozna in poimenuje.
Ker se mi zdi zadeva res kvalitetna, si jo upam priporočati vsem, ki imate naravoslovno vedoželjne mulčke ali pa si želite, da bi to postali. 

Spomin mi je všeč predvsem iz tega vidika, ker pari niso identični, ampak je par npr. list rastline in plod rastline, oziroma cvet. In kako lepe ilustracije! Zraven je priložen še opis rastlin in raba plodov z mini recepti. Zelo všečno! Spomin je namenjen otrokom od 4 leta naprej, vendar je tudi naša 3,5 letnica zelo navdušena nad njim, hitro je pokapirala sistem iskanja parov in se naučila poimenovati rastline, našla pare... Razlage rastlin sem ji ponazorila z asociacijami - lešniki v čokoladi, bezeg - čaj, dren - drevo, ki raste pri dedku...

Igro spomin Divji vrt sem naročila na strani Divji vrt, natančneje tukaj. :) 








Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)