Projekt pustni kostum #1 - izdelava pustne maske - kakršnekoli

January 25, 2016

Zadnje čase sem imela veliko dela s piljenjem nove podobe bloga Hiška Drobižka, zato sem veliko prostega časa porabila za to, hkrati je nova pridobitev še Instagram , s pomočjo katerega bom lahko še bolj ažurno delila naše raziskovalno-kreativno dogajanje, saj je včasih tempo enostavno prehiter za natančen opis stvari, ki jih počnemo. :) Moram reči, da je končna podoba bloga čisto po mojem trenutnem okusu, nekako evergreen, nevtralnih barv, a še vedno zelo vizualna.

Bliža se pust, bližajo se maškare.

Že novembra ali še prej, res se ne spomnim, kdaj je bilo prvič, se je hčerka odločila, kaj bo za maškare. Prvo leto je bila pikapolonica, drugo , tretje zdravnica in letos - izbrala si je precej težko masko - konja. Če bi jaz sama izbirala, bi bila prav gotovo kaj drugega, ampak sem si njeno željo vzela kot izziv :) Že kar nekaj časa ima manijo na konje in med brskanjem po internetu (malo sem že obupovala in ji skoraj že naročila kupljen kostum), mi je razložila, da noče biti konjiček, ki ima glavo v kapi, ampak tak konjiček, ki sediš na njem. In da ne bo pomote, ne tak, ki ima samo glavo na palici. Na koncu sva se danes lotili tega naredi sam projekta in začeli. Bomo videli, kakšen bo končni rezultat. Nikjer ni napisano, da bova na koncu vseeno morali kostum kar kupit ali pa si izmisliti nekaj novega.

Na papir sem si najprej na hitro skicirala osnutek konjske glave čisto po spominu in nato sem v to skico vrisala idejno 'konstrukcijo', ki je v bistvu kar plastična steklenica in kroglice zmečkanega papirja. Potem sva v dnevno sobo zvlekli vrečo s starim papirjem in začeli z mečkanjem in povijanjem s selotejpom. Hčerkica najprej ni bila preveč navdušena, saj to na začetku sploh ni izgledalo niti malo podobno njenemu želenemu konju, proti koncu pa je vedno bolj videla konja v snopu zmečkanega papirja in plastike.

Nastal je takle snop, izgledal je kot ena grda gmota, direkt za v kanto.


Ampak je gmota prestala prvi korak in sva šli naprej. Postopek je bil enak kot pri lanskem kovčku, čeprav je bilo s kovčkom več dela. Moka in topla voda, zmešamo, da nastane gladka in lepljiva zmes.


Nato sva natrgali trakove papirja in jih potapljali v to lepilo in z mokrimi trakovi papirja na debelo pokrili najino konstrukcijo. Nastalo je tole - že bolj podobno konju, kajne?
Model sva dali sušit h kaminu, kjer je najbolj toplo. Takole se mora to posušiti do čisto suhega, da bova lahko nadaljevali s postopkom pokrivanja.  Po tem, ko imamo model narejen in posušen, lahko z njim naredimo karkoli, širok spekter obdelave od navadnega barvanja (tako kot sem naredila lani kovček), lahko bi nadaljevali s tehniko decoupage, jaz pa sem se odločila, da nadaljujem s tekstilnim pokrivanjem. Poročilo sledi, ko bo model posušen.


Morda ti bo všeč še

2 comments

  1. Uau, kakšna maska! :) Me prav zanima končani izdelek, gotovo bo super! In čestitke za nov videz bloga, zelo lep :)

    ReplyDelete
  2. hvala Sandra <3 pokažem, ko bo končano :D

    ReplyDelete

Smo tudi na Facebooku :)