Mešanje barv

August 16, 2015

Knjige Richarda Scarryja so pri nas zelo pogosto med hčerkini bralnimi željami in tokrat sem v eni od njih dobila idejo slikarske aktivnosti, ki sva jo uresničila ob isti knjigi tudi z mojim očetom, ko sem bila še majhna. V knjigi je lepo narisano, kako z mešanjem parov osnovnih barv dobiš nove barvne odtenke.


Tako sem hčerki na pladnju pripravila osnovne barve: Rumeno, rdečo, modro in še belo in črno.


Spoznavala je, kako se med sabo lahko mešajo in kakšen odtenek pride iz različnih barvnih kombinacij.


Nato sem izbrala preprost predmet - korenček, katerega je morala narisati s pomočjo mešanja osnovnih barv.


In tole je bil rezultat - iz ponujenih barv je brez pomoči namešala zeleno in oranžno in narisala korenček. Prav simpatično je izpadlo! :)


Morda ti bo všeč še

2 comments

  1. Haha, neeeeverjetno, tudi jaz pripravljam nekaj podobnega in kriva je knjiga istega avtorja (mislim, da imamo malenkost drugačni, naša je angleško-nemško-slovenski slovar). Tole s korenčkom je pa vrhunska ideja - ne samo ideja sama, tudi izbira predmeta. Super, res :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha res Sanja? :D No, le uresničite in poročajte, kako vam je uspelo :D Naša je noro uživala in res fajn se ji je zdelo :) na koncu bi še kar taprav korenček pobarvala :P

      Delete

Smo tudi na Facebooku :)