Ustvarjalni utrinki

February 18, 2015

Šivanje garderobe za hčerkico in prihajajočega člana


Prvič sem preizkusila barvanje tekstila - kako spremeniti punčkaste oblekice v bolj fantovske barve?


Takole :)


Njena priljubljena popoldanska igra - oponašanje različnih živali :)


Igra z magnetki na kuhinjskem pultu


Del vsebine knjižno bralnega vrtčevskega nahrbtnika - učenje štetja s pomočjo sličic na ježkih :)


Njen knjižno bralni kotiček s fotografijami živali na steni


Ker sredi zime še ne bomo barvali sten, sva se odločili eno dolgočasno steno malo popestriti. Eno popoldne sva si dali duška (zelo sem vesela, da moj dragi ni takšen, da bi nad takšnimi in drugačnimi prebliski vihal nos, saj stene res lahko kadarkoli spet prebelimo. Oba spodbujava kakršnokoli ustvarjalnost :) ).


Takole pa je hčerkica ustvarjala kontrastne črno bele slike za okrasitev prostora ob previjalni mizi.


Sestavljanje snežaka iz naključnih stvari, ki jih je našla na pultu. 


Takole je naslikala čudovito sliko na platno. Midva vidiva levjo glavo :)


Sodelovanje ko mami šiva - ponavadi je vedno zraven in sproti pomaga pri pospravljanju bucik. Vedno dobi svoj kos blaga, male škarje in svoje bucike, da imam jaz mir in da je ona zaposlena :)


Morda ti bo všeč še

4 comments

  1. Cestitke za prihajocega clana:) boste imeli parcek, kot mi:) hlacke so cudovite, jaz se kar bojim lotiti sivanja z elasticnim blagom... Tudi jaz mojo malo na isti nacin zaposlim, ko jaz sivam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Petra hvala! :) Elastično blago se čisto normalno šiva z navadnim šivalnim strojem. Samo iglo za strech blago namontiraš in gre super, paziš, da je stretch blago napeto med šivanjem.. te igle sem jaz morala dokupit, ne vem pa, kako je pri drugih šivalnih strojih, mogoče je kje tudi vključena zraven :) Pa ne pozabit potem, ko boš bombaž šivala, te igle spet zamenjat, ker s to stretch iglo je pa na bombažu grd šiv. :)

      Delete
  2. Sem danes sesila hlacke za sina in sem uporabila kar overlock. Se je super sivalo in za prve hlacke sem kar zadovoljna... Bom morala nakupiti pisano blago...

    ReplyDelete
  3. Tudi jaz sem vesela tvojega trebuščka, čestitke! :) Zelo dobro si prekrila roza barvo oblačil!

    ReplyDelete

Smo tudi na Facebooku :)