Koreninice iz ostankov zelenjave

January 27, 2015

Pred časom sem se spomnila načina, kako bi hčerkici predstavila rast koreninic pri rastlinah in hkrati malce popestrila naš kuhinjski pult v zimskem času. 

Postopek je zelo preprost, uporabila sem kar kuhinjske ostanke
 zelenjave. Različne vrste zelenjave sem prerezala na tretjine in odstranila dele rastline (npr. česnov in čebulni ovoj), nato pa sem odrezane vrhove rastlin položila v majhne ploščate posodice.


V ploščatih posodicah je bilo vode toliko, da so bile rastline ves čas v majhni luži. Vsak dan sem vodo odlila in jo zamenjala s svežo in kmalu so rastline pognale koreninice. 


Danes sem rastline prestavila v večje steklene posode, kjer se veliko bolje vidi rast koreninic.


Tokrat sem uporabila kolerabo, čebulo, krompir in česen, lahko pa uporabimo tudi kakšno drugo zelenjavo. S časom zrastejo korenine in tudi listi. 


Zelo privlačen in zanimiv način, kjer otrok lahko opazuje rast koreninic. :)

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)