Še en delček naših prazničnih utripov :)

December 25, 2014

Že dolgo nisem ničesar napisala, čeprav se ves čas nekaj dogaja. Utrip v naši hiši je z vsakim dnem bolj prazničen, saj smo se odločili, da bomo z vsakim dnem naredili nekaj prazničnega in zato tudi nismo okrasili vsega naenkrat.
Ta teden smo kar nekajkrat obiskali praznično Ljubljano in preživeli veliko časa skupaj z družino in prijatelji.

Kljub temu, da sem slišala, da je bilo kar nekaj kritik na račun okrasitve Ljubljane, se meni zdi letošnja praznična okrasitev Ljubljane zelo lepa, veliko lepša kot prejšnja leta. Kot ljubljančanka sem se vsako leto zelo dodobra nagledala lučk in letos se mi zdijo še posebno lepe.



Nepopisno navdušenje nad zelo luštno Namino izložbo :)


Strašljive jaslice :)



Suši je že nekaj let najina predbožična tradicija in tudi letos sva si ga privoščila :)


Takole pa smo doma okraševali smrekico. Hčerkica je zelo sodelovala in pomagala.





Pekli piškote...


Nekaj naše praznične okrasitve


Takole sva pa doma čajčkala, dober film in romantika v dvoje :) Tele šalčke iz ljubljanskih stojnic s kuhančkom so se mi zdele še posebej posrečene :) In so morale z nama :) 


Srečen in miren Božič vsem skupaj!! :)

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)