Preproste zimske dekoracije: Snežene lučke

December 03, 2014

V sklopu decembra sem se odločila, da bom opisovala različne dekoracije, s katerimi bomo okrasili naš dom, da bo karseda zasijal v prazničnem duhu. Pri nas doma je december zelo ustvarjalen in letos bom naše male ustvarjalne podvige delila na blogu. 

Ker sem velika ljubiteljica različnih svečk, sploh pozimi pričarajo prijeten občutek domačnosti, bom začela kar z njimi.


Za tole dekoracijo sem uporabila:

- steklen kozarec
- vrvico
- sol
- čajne svečke






Za tole dekoracijo s svečko pa sem uporabila 

moker steklen kozarec


ki sem ga povaljala v soli


notri sem prižgala čajno svečko in naokrog potresla snežinke iz svetlečega papirja.


Nastane takšna romantična svetloba in pravo sneženo vzdušje :)


Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)