Nočni pohod z lučkami

November 10, 2014

Noči so že zelo hladne in stemni se že zelo zgodaj. Domislila sem se načina za popestritev sprehodov po temi. Tole je prva iz serije svetilk, ki jih imamo v načrtu izdelati v hladnih mesecih.

'Recept' je preprost :) Uporabila sem pločevinko, žebelj in kladivo, za ročaj pa sem razdrla kovinski obešalnik in moj dragi je pomagal pri oblikovanju ročaja. 

Pri uporabi kladiva in žeblja se je oblika pločevinke malce popačila, ampak to v temi niti ni bilo moteče. Seveda lahko za bolj čiste oblike uporabimo sveder ali kaj podobnega, ampak otroško veselje ob nošenju svoje svetilke bo enako :)

Morda ti bo všeč še

2 comments

  1. Živjo, Hiška drobižka! Tole je pa tako lepo pripravljeno, da bo zagotovo še kakšna družina preizkusila. Preprosto in lepo. Sliko sem pa kar pripela na Pinterest tablo z otroškimi dejavnostmi, da tole objavo najde še kakšna mama več ;) Damjana

    ReplyDelete

Smo tudi na Facebooku :)