Doma narejen papir za novoletne čestitke

November 26, 2014

Danes sva naredili eno stvar, ki sem jo imela v načrtu že zelo dolgo časa, ampak sem s tem kar precej časa odlašala brez posebnega razloga. Že dalj časa sem imela v načrtu narediti svoj reciklirani papir in danes sva se tega s hčerko končno lotili. 

Izbrala sem najbolj preprosti možen način, ki sem se ga domislila, čeprav bi do enakega rezultata pravzaprav lahko prišla tudi na kakšen drugačen način.

Takole sva izdelali papir.

Škatlo za jajca sva natrgali na majhne koščke, nato sva te koščke stresli v stoječi mikser in vlili vodo. 


Zmiksali sva mešanico papirja in vode, dokler ni nastala čokoladni brozgi podobna zmes, ki mora biti čimbolj fino mleta. Zmes sva nadevali na cedilce (izbrala sem tole okroglo obliko, v bistvu pa bi šlo s kakršnimkoli cedilom, prav tako enak učinek nastane tudi, če vse skupaj vliješ v veliko kvadratno posodo z vodo in nato 'ujameš' brozgo na kakšno sito ali mrežo, vpeto v okvir. Večina odvečne vode bo stekla skozi sito, ostala bo le še voda, ki jo je vpil papir.


To vodo je potrebno čimbolj ožeti, popivnati ali kako drugače izsušiti. Lahko papir kot salamo položimo med dve brisači in likamo po površini brisače, dokler se ne posuši, lahko pa papir pustimo na toplem in suhem in čakamo, da se posuši. Ta drugi način sva izbrali midve. Koliko časa se bo papir sušil, je odvisno od debeline nanosa, od toplote in še česa. Če papir sušimo na zraku, ga pustimo na mrežici. Ko se papir posuši, gre zlahka dol.

Takole nekako izgleda, ko je papir posušen (no, tale papir še ni čisto do konca posušen)



Načinov, kako recikliran papir še dodatno 'začiniti' je precej. Lahko dodajamo razne vonjave, raznorazna barvila ali pa celo razne rastlinice in začimbe za popestritev. Midve nisva dodali nič od tega, saj sva izbrali precej temno barvo kartona in sva hoteli prikazati najbolj preprosti način.

Objavo nadaljujem, ko bo papir suh. 

Morda ti bo všeč še

2 comments

  1. Tudi jaz to načrtujem/odlašam že doooolgooo... Bravo! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. V bistvu je čisto preprosto, ampak ko pomisliš, na prvi pogled izgleda težko in kot da bo ful ene packarije. Pa sploh ni, tudi blender se z lahkoto umije... :)

      Delete

Smo tudi na Facebooku :)