Zvezki z nalogami

October 23, 2014

V zadnjem času nisem veliko pisala, čeprav se je precej dogajalo. Ne toliko v smislu pripravljenih iger, ampak predvsem v njenem sodelovanju in zanimanju za praktično vse, kar se dogaja okoli nje. Začela so se neskončna Zakaj - vprašanja in pojavile so se zahteve po zelo podrobnih razlagah.

Poleg tega sem opazila, da našo malčico izredno veseli reševanje različnih zabavnih nalog. Letos smo se prvič naročili na revijo Cicido, kar je bil en velik zadetek v polno, saj, poleg skupnega časa, ki ga preživimo skupaj z branjem pesmic in zabavnih zgodbic, krepi možgančke z reševanjem preprostih, a za takšnega malčka kot je ona, ravno pravšnjih nalogic. 

Tale je njena trenutno najljubša - iskanje razlik v smislu prej - potem. Ob reševanju takšnih nalog se vidi, kako natančno opazuje in s tem krepi koncentracijo. Hkrati pa takšne naloge in zgodbice tudi malce potešijo njeno radovedno željo po razlagah - zakaj je to tukaj in zakaj je to tam, zakaj se je zgodilo to in to. 


Poleg raznih kratkih zgodbic, pesmic in nalog, ki jih ima tako rada, ima veliko veselje tudi z lepljenjem nalepk. Zadnjič sem ji kupila nekaj zvezkov z nalogami, ki so se mi zdele primerne za njo. Tole je en od teh zvezkov, ki deluje na principu nalepk in nalog. Za nekatere naloge se mi je zdelo še prezgodaj, zato sva se zaenkrat osredotočili samo na nalepke. Vsaka nalepka ima svoj prostor, kamor spada in vse nalepke je nalepila sama. Na njej razumljiv način sem ji razložila bistvo naloge, potem pa sva opazovali, kaj je na sliki in katera nalepka paše h kakšni sliki.


Zelo me je presenetilo, kako natančno je obračala nalepke, da jih je čimlepše nalepila, saj se jaz še spomnim, da sem pri dosti višji starosti v razne albume, kljub trudu, lepila veliko bolj postrani. :)
Poleg tega pa je zelo hitro 'zakapirala' bistvo nalog in se ob reševanju resnično zabavala. Vsekakor bom kupila še veliko takšnih zvezkov.

Morda ti bo všeč še

2 comments

  1. Cicido je res zakladnica takih miselnih iger za malčke. Jaz sem tako hvaležna, da smo pred kratkim dobili polno vrečo rabljenih, a ohranjenih revij Cicido in Ciciban. Moram pa reči, da sina, kljub temu da bo star že tri leta, te naloge še ne pritegnejo. Zelo rad pa gleda risbice in bere. Nalepke pa so mu zanimive ja, že dobro leto. Sem tudi jaz nekaj takih zvezkov z nalepkami kupila kar na zalogo. :P

    ReplyDelete
  2. :) Te zvezki so zakon, pritegnejo na tak ali drugačen način :)

    ReplyDelete

Smo tudi na Facebooku :)