Razvrščanje živalskih nalepk

October 25, 2014

Zadnjič sem pisala o delovnih zvezkih za malčke. Tale (Imam 3 leta, Nalepke živali) je, kljub temu, da piše, da je za 3 letnike, po mojem mnenju povsem primeren tudi za starost nad 2 leti.

 Zelo so me pritegnile nalepke (takšne, ki pravzaprav niso lepljive, ampak so iz materiala, ki se ga zlahka nalepi na gladko podlago) s fotografijami živali, malce manj pa so me pritegnile slike okolja živali, ki je za moj okus narisan čisto preveč abstraktno. Tudi hčerkice te slike okolja niso prav nič pritegnile, zdelo bi se mi veliko boljše, če bi namesto takšnih slik rajši uporabili prave fotografije.


Se je pa dosti bolj zabavala s samimi nalepkami. Odlepila jih je in razprostrla po mizi.


Spraševala sem jo, katera žival je na sliki in kje živi. 


Nato pa sva skupaj razvrščali. 


Razvrščali sva na temo travnik, gozd, morje in eksotične živali. Nato pa sem ji rekla, naj poišče in nalepi v vrsto živali, ki jih je že videla. 

Morda ti bo všeč še

4 comments

  1. Super so! Te imata pri mojih starših, imam v načrtu, da kupim še en komplet. Presenetljivo lepe so, glede na to, da so iz založbe Grahovac :-P (slabe izkušnje)

    ReplyDelete
  2. Ali mi lahko priporocate katere delovne zvezke kupiti? In kje? Hvala!

    ReplyDelete
  3. Sanja kakšne slabe izkušnje pa imaš? Nisem niti gledala, katera založba je bila :)
    Ursa187 - za katero starostno skupino te pa zanima? Bom naredila eno bolj poglobljeno objavo na to temo :)

    lp Urška

    ReplyDelete
  4. Sin je star dobri dve leti. Se ze veselim nove objave! :)

    ReplyDelete

Smo tudi na Facebooku :)