Koruzne slike

October 06, 2014

Od babice smo dobili nekaj lepih koruznih storžev in takole se je naša malčica lotila trebljenja. 


Pri delu je bila zelo natančna in učinkovita :)



Pri ločevanju koruznih zrn od koruznih storžev sem malo sodelovala tudi jaz.


Že en dan prej sva se pogovarjali, da bova narisali slikice in potem bo ona na slikice nalepila koruzna zrnca. Že vnaprej se je odločila, da želi, da narišem kužka. Narisala sem kužka, ga pobarvala z lepilom, nato pa je ona sama dokončala sliko.


Vsa ponosna je atiju pokazala končni izdelek.


Nato je želela, da odrežem še en karton in začela še ona sama risati.


Sama je vzela lepilo in z njim premazala sliko


Nato pa na sliko polagala koruzice.


Čisto sama je naredila še dve takšni sliki in se zelo zabavala. Pa imamo še nekaj jesenskih umetnin!  :)

Morda ti bo všeč še

1 comments

  1. UAU, lepo! :) Super ideja, res... Pa še ta krožnik/pladenj! Kako sem iskala kakšen pladenj za sortiranje, moji starši pa imajo kar nekaj takih krožnikov za serviranje, ki jih ne uporabljajo. Hvala za dve super ideji :)

    ReplyDelete

Smo tudi na Facebooku :)