Z avtobusom in igrišče Tivoli

July 25, 2014

Že dalj časa sem imela v načrtu krajši izlet z avtobusom. Naša malčica je ravno v fazi, ko so ji avtobusi še posebej zanimivi in tudi dovolj je dojemljiva, da ji je vožnja z avtobusom zanimiva.
Zjutraj sva skočili v pekarno po malico in že sva sedeli na postaji za avtobus in čakali.

Avtobus je pripeljal, plačali sva pot do Ljubljane in se usedli. Hčerkici je bilo vse skupaj strašansko zanimivo, saj se z avtobusom še nismo peljali.

Vriskala je in se čudila, kako majhni so avti, ki so se peljali mimo. Seveda avti niso bili nič manjši kot sicer, le ona je sedela toliko višje, da so ji vsi avtomobili izgledali majhni. Opazovala je hiše in drevesa, ki so švigali mimo, gledala je, kako ljudje vstopajo in izstopajo iz avtobusa, skozi katera vrata vstopijo in skozi katera izstopijo. Na avtobusu je pomalicala svojo mini koruzno žemljico.

Izstopili smo, šli najprej na obisk h babici, jaz pa sem obujala prijetne spomine na otroštvo in življenje v centru Ljubljane. Po svoje sem vesela, da sem se preselila v manjše mesto, po svoje pa najbolj pogrešam predvsem veliko izbiro trgovin in občutek nakupovanja v centru Ljubljane, saj so tam trgovine z otroškimi stvarmi in oblačili res kvalitetne in zelo dobro založene. Ko sem bila majhna, smo zelo veliko hodili v Tivoli, ki je bil takrat čisto blizu, kake tri minute hoje stran od doma. Na faksu smo se hodili tja sončit na piknik odejah in učit za izpite. Čudovito okolje za učenje - na travici in v senci pod drevesi z razgledom na park Tivoli :) Po pohajkovanju po Ljubljani smo se popoldne odpravili še tja.

Stekla je po poti proti igrišču.

Igrala so že precej stara, se jih jaz spomnim še iz svojega otroštva, le nekaj stvari so zamenjali, vendar igrišče v celoti že lep čas ni bilo prenovljeno, kljub temu pa je, glede na to, da je zares veliko in zelo obiskano, zelo čisto in lepo ohranjeno.

Vzdušje na igrišču je zelo prijetno, staro in mlado se pride rekreirat, pogovarjat in družit. Pogled iz hribčka, ki loči obe strani igrišča. Tole je zadnja stran:

Kljub množici ljudi in igral, se vedno najdejo tudi prosta igrala :)

Popoldne sredi tedna na igrišču - pred dežjem

Pozno kosilo na igrišču :)

Uživanje na vrtiljaku

Most

Igrišča z našo malčico nismo uspeli v celoti pregledati, saj se je nebo stemnilo in ker nismo imeli dežnika, smo hitro zavili nazaj in nato na avtobus in potem domov. Ker je bil ob odhodu hud jok in ker smo jo komaj spravili dol iz mostu, na katerega se je znova in znova vračala, smo se odločili, da izlet po Tivoliju zagotovo kmalu spet ponovimo :)