Kam z odvečnimi nalepkami

July 13, 2014

Še iz osnovne šole se spomnim, da sem z veseljem zbirala nalepke, kakršnekoli, takšne in drugačne in tisti čas je bilo zelo 'in' nalepiti jih na posteljni rob. Spomnim se, kako smo sošolke imele polepljene posteljne robove z raznoraznimi nalepkami. :)

V otroštvu sem zbirala nalepke Živalsko carstvo. Spomnim se, da je bil tisti album zares lep, meni se je zdel dosti bolj otroku prijazen kot ta, ki ga imamo sedaj. V tistem prej se spomnim čudovitih ilustracij v stilu pobarvanke, kjer je bila vsaka ilustracija na temo živali, ki si jo potem notri nalepil. Predstavljala je okolje, kjer žival živi in se mi je zdel takšen album veliko bolj 'poučen' (skozi barvanje pobarvanke si se naučil, v kakšnem okolju žival živi itn )kot pa ta novi album, pri katerem je zame sicer plus to, da je fotografija in ne risba, čeprav so tudi 'tastare' nalepke bile zelo realistične risbe. 

Pri teh novih nalepkah pa me najbolj moti to, da pod nalepko ni napisanega imena živali. Spomnim se, da smo včasih odpirali čokoladice in potem je sledilo vprašanje: Kaj si dobil? Jaz sem dobil to pa to ribo. Kaj pa ti? Jaz pa tega in tega ptiča. Pri teh novih nalepkah tega ni. Včasih dobiš kakšno žival, ki ji ne veš imena, albuma pa tudi nimaš pri sebi, da bi takoj videl, kaj si dobil. In pri menjavi nalepk, se ne pogovarjajo več, katera žival manjka, ampak katera številka manjka. Žalostno, da ne piše imena živali na nalepki. To se mi zdi velik minus. Kljub temu, da imamo album, zbiranje nalepk mislim, da nima več istega čara kot včasih :)

Še vedno zbiram raznorazne nalepke. Hranim jih v škatli in v tej škatli je tudi še precej starejših nalepk. Tistih iz 'tastarega' albuma Živalsko carstvo in tudi drugih nalepk. Zdaj jih ne lepimo več na posteljni rob, ampak ima naša malčica za nalepke svoj zvezek, kamor jih lepi.



Takole se pa naša malčica pozabava z nalepkami, ki so podvojene. In seveda tudi drugimi nalepkami, ki nam prekrižajo pot. Ima svoj zvezek, najbolj primeren se mi je zdel mini koledarček, ker ima malo trše liste in trde platnice, da je bolj trpežen :) 


Lep čas smo bili brez zvezka za nalepke in takrat smo imeli nalepke povsod. Po oknih, po parketu in po pohištvu. Z zvezkom za nalepke tega ni več, ker jo lepljenje v zvezek svojevrstno zabava. Tako lahko občuduje nalepke, ki jih je nalepila že dolgo nazaj in zraven komentira, katera je lepo nalepljena in katera ne :).

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)