Potone/Plava

June 13, 2014

Takole je danes naša mala raziskovalka dobila servirane različne predmete na krožniku. Še ena zanimiva luštna poletna aktivnost, ki je zabavna in tudi malo poučna :)


In dobila je tudi veliko stekleno vazo polno vode. In smo se šli potapljanje :) In lebdenje na vodi.


Zajemala je predmete enega za drugim, jih dala v vodo...


In iz nje...


Takole plava košček lesa! :)





Naša malčica je uživala, z veseljem opazovala predmete in jih vestno vsakega posebej pospravila nazaj na krožnik. Na koncu pa si je v vodi takole umila roke:



lp, U

Morda ti bo všeč še

2 comments

  1. Lepo pozdravljena! Zelo sem bila vesela, ko sem naletela na tvoj blog. Z užitkom sem ga prebrala v eni sapi. Tole odlično dejavnost sem pred časom načrtovala tudi sama, a je malo pred realizacijo takrat 2,5letni sin okopal elektronsko varuško. Vzel mi je ves pogum, tako da jo imam še kar na "to-do" listi... Zelo mi je všeč tudi izbor (naravnih) predmetov. Hvala za prijetno branje :)

    ReplyDelete
  2. O najlepša hvala za vse pohvale bloga, mi zelo veliko pomenijo!! :) Mislim, da si kljub okopani varuški lahko na kak vroč poletni dan mirne duše privoščite tole namakanje predmetov, ker je zares zabavno in osvežujoče :P in prav veselje je otroka opazovat, kako ves zatopljen raziskuje :)

    lp Urška

    ReplyDelete

Smo tudi na Facebooku :)