Bralne urice #2

June 23, 2014

Pojedla je večerjo, se okopala, umila zobe, nato sva oblekli pižamo, vzeli knjigico, ki sva si jo izposodili v knjižnici in jo odnesli ven na vrt. V travi sva si naredili lušten bralni kotiček in za spremembo pravljico za lahko noč prebrali kar zunaj.


Kartonska knjigica Moj veliki slikovni slovar narave (Fischer G, 2008) se mi je že na prvi pogled zdela zelo posrečena. Ponavadi me pri otroških knjigah pritegnejo lepe realistične ilustracije in tudi ta knjiga jih je polna. 


Poleg tega je v njej cel kup krasnih motivov živalskega sveta, takšnega kot ga vidimo tudi pri nas, kar mi je zelo všeč. Polno je lisic, veveric, pa žolne, zajci, srne, divji prašiči in tudi na kakšne manj poznane živali in rastline niso pozabili, kar se mi zdi super, ker na tak način omenjene živali v otroških knjigah redkokdaj naletiš :)


Kukavica vali jajca:


V knjigi so na lep in jasen način orisana bolj skrita živalska bivališča in skrivališča 


Tudi skrivališča in bivališča manjših živalic in njihove povezave z drugimi živalmi (s čim se določene živali hranijo itd)


V knjigi je lepo prikazano tudi, kje so živali pozimi. Zimska prezimovališča in skrivališča:


Ker je v knjigici prikazanih zelo veliko živali, ki spijo, pa je bila ta knjiga kot nalašč za predspalno branje :) Poiskala je vse živali, ki spijo in potem odšla spat tudi ona :)


lp U

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)