Zaposlitev malčka v hiši

May 13, 2014

Ko se spomnim kakšne nove aktivnosti, mi ne gre iz glave in jo moram takoj preizkusiti, ker me zanima reakcija naše male P. Med pospravljanjem omare z oblačili sem opazila, da imam cel kup svilenih rutic, ki jih nikoli nisem uporabljala. Velika svilena ruta se lahko zloži v eno pest. 

Zanimivo se mi je zdelo, da bi to nekako pokazala tudi mali P. Poiskala sem en majhen kozarček, tale je od ovčjega jogurta, ki sva ga enkrat oblepili s papirnatimi servieti, sicer pa ima notri shranjene svinčnike. Enkrat sem ji brez besed pokazala, kako se notri stlači rutica. 

In je ni. 
Potem pa jo potegnemo ven.
In čiračara! 
Spet je.

Takoj, ko sem ji pokazala, je hotela preizkusiti rutico tudi sama. In nato večkrat ponovila postopek, zraven pa ponavljala: Čira čara!


Včasih v svoje male igre naša malčica vključi tudi svoje plišaste prijateljčke. Tale je največji medved, kar jih ima. Včasih ga kar malo počloveči in se z njim igra kot s kakšnim vrstnikom, daje mu jesti in piti, ga vozi naokoli, previja in umiva. Tule pa je najprej rutko dala na svojo glavo, nato pa še na njegovo in se ji je zdelo blazno zabavno, ko je njegova glava 'izginila' :D


 Zelo rada jo opazujem med raziskovanjem novih stvari. Zanimive se mi zdijo igre, ki spodbujajo njena čutila. Tokrat sem ji na njeni mizici spet pripravila nekaj zabavnega, a hkrati čisto preprostega. V dve enaki skledi sem vlila enako količino vode, v eno vročo (seveda ne vrelo), v drugo pa zelo mrzlo vrodo. Ker ima naša malčica zelo rada igre z vodo, je bila ta kot nalašč za njo. Uživala je v tipanju in primerjanju občutkov v hladni in topli vodi. Ker pa je bila vedno taka, da rada pokaže nove stvari še drugim, je šla kar sama po svojega medveda Pikija, ga posedla na stolček ob mizi in mu tačko pomočila v vodo. Nato ga je nesla nazaj na svoje mesto, šla po krpo in mu obrisala mokre tačke.


LP, U

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)