Zabava s slanim testom

May 27, 2014

Ker so naši malčici ustvarjalne igre zelo pri srcu, sem se odločila, da ji tokrat ponudim nekaj igre s slanim testom. Razmišljala sem, da bi uporabila das maso, ki sem jo imela ravno pri roki, ampak se mi ta masa zdi za takšne majhne roke veliko pretrda, poleg tega pa pušča ogromno svinjarije, ki si je v tem trenutku ne želim, saj smo ravno v fazi pospravljanja. 

Na internetu je moč zaslediti zelo veliko receptov za razne domače mase za oblikovanje, ampak klasično slano testo  se mi še vedno zdi odlična izbira, ker je lahko za narediti in zelo preprosto za oblikovanje, zraven pa ponuja res veliko možnosti, celo novoletne okraske se lahko naredi iz njega. Tokrat sem se odločila za čisto preprosto stvar, makarone različnih oblik in slano testo.

Za slano testo potrebujemo:

2 lončka soli
2 lončka moke
1 lonček vode

Narediti testo je zares preprosto. Zmešamo sol in moko, nato pa med mešanjem počasi dodajamo vodo. Na koncu vse zgnetemo v kepo in slano testo je narejeno! Naša malčica je zelo uživala ob stresanju in dodajanju sestavin v posodo, ko pa je bilo testo narejeno, pa se je tista prava zabava šele začela :)


Ponudila sem ji nekaj špagetov in takoj jih je začela lomiti in vtikati v testo...


Makaroni se lepo natikajo na špagete... 


Potrebna je mirna roka :)


Na koncu se je zgolj iz ene vrste makaronov odločila narediti luštnega ježka. Takole zavriska vsakič, ko ji nekaj uspe :)


U

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)