Ustvarjanje slik s pihanjem

May 14, 2014

Že dalj časa imam med ustvarjalnim materialom v omari spravljene prozorne slamice. Ker je bilo včeraj hladno in deževno vreme, smo večji del dneva ostali notri in jaz sem se odločila uporabiti te slamice za eno luštno aktivnost, s katero sem želela naši malčici malo popestriti popoldan. Za malico je dobila solato iz rdeče pese, na koncu pa je v krožniku ostalo malo pesinega soka. 

Vzela sem trši barvni papir in na sredino vlila manjšo količino pesinega soka. Vzela sem slamico in pihnila vanjo, tako da se je pesin sok razpršil v smeri pihanja. Takoj je pogruntala, kako se to dela in začela pihati še ona v slamico.


Pihanje v slamico ji je bilo tako všeč, da so nastale kar tri krasne abstraktne slike:



Zadnjo sliko pa je narisala kar s prsti.


Kot sem že na začetku predvidevala, je poizkusila tudi posrebati barvo po slamici, zaradi tega sem tudi izbrala naravno barvo - pesin sok, ki je zelo prikladen, ker je naraven in ni nevarnosti, če bi otrok želel preizkusiti, kakšnega okusa je.

LP, U

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)