Spoznajmo žival : pupek

May 06, 2014



Z malčkom sva zadnjič iz domačega ribnika ujela nekaj pupkov. Jaz sem jih že nekajkrat videla, malček pa še ne.

 Rada mu pokažem nove živali, ga naučim da niso nevarni in jih lahko primeš in si jih pobližje ogledaš.

In pupki so resss lušni. Taki mali kuščarji, ki imajo oranžne trebuščke. <3

Malo sva jih božala, pustila da plezajo po nama, potem pa sva jih varno spustila nazaj v ribnik.

Vedno spodbujam otroka, da nima strahu pred živalmi. Svoj strah pred pajki sem dolgo skrivala pred njim sicer ampak me je z leti spregledal in ve da se jih bojim, ampak se trudim da se jih on nebi. In ko je isti dan ko sva pupke opazovala mali zavpil:kačaaaa! , sem hitro stekla k njemu in sva ugotovila da je slepec. Opazovala sva ga, potem sem mu povedala, da je slepec nenevaren in sem ga spodbujala da se ga naj dotakne, da bo vedel kakšen je na otip. Zanj sem pogumna, jaz si pa ne upam :) No, potem sem se ga tudi sama dotaknila. Dogodivščine z živalicam :)

Torej, če boste kdaj v kakšnem ribniku zagledali pupke, jih poskusite ujeti in si jih oglejte. Ne bo vam žal.





M.

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)