Poslikava kamenja

May 26, 2014

Večkrat ko gremo h kakšni reki ali morju, naberemo kamenje posebno zanimivih oblik in jih prinesemo s seboj domov. Imela sem obdobje, ko sem delala pisane poslikave kamenja v stilu žuželk in raznih hroščev, pikapolonic itd. pa obdobje, ko sem na vsak kamen napisala, kje sem ga našla in letnico, npr. Piran 2005, pa kak lep pregovor, tokrat pa sem na vsak kamen naredila nekakšen vzorec čisto na hitro in potem na vse skupaj malo pozabila. 


Vedno, ko je otrok tiho, je stvar malo sumljiva in tako je bilo tudi tokrat. Šla sem gledat, kaj počne in zagledam takle prizor...V njeni mali hišici na vrtu je bila čisto tiho in vsa zatopljena barvala točno tiste kamne, ki so na zgornji sliki :)


V lončku je imela malo barve, s katero sem jaz barvala njene prstne odtise na stenah. Ponavadi, ko končam kakšno barvanje, pustim čopiče še malo v vodi, da jih potem lažje očistim. Ona je vzela ta lonček iz mize in očitno želela kamne še malo popestriti :) Nastali so prav zanimivi vzorci!



LP, U :)

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)