Iskanje parov

May 15, 2014

Naša malčica rada išče pare. Začelo se je s tem, da se je, še ko je bila zelo majhna, pridružila meni, ko sem jaz iskala pare nogavic in večkrat zmagoslavno iz kupa potegnila dve čisto kontra nogavici. Starejša ko je bila, bolje ji je šlo. Pri zlaganju nogavic se mi vedno pridruži in pomaga iskati pare, ampak ker imamo veliko podobnih barv nogavic in zaradi velikega števila nogavic brez para, je ta naloga za njo še vedno malce težka. :) Ponavadi ji zato dam nekaj njenih nogavic v košarico in potem išče pare izmed ponujenih. 


Danes pa sem se ji odločila ponuditi malo drugačne pare. V njen mali kovček sem zložila nekaj stvari iz narave, vsako po dve - dva velika storža, dva kosa lesa, dve školjki, dva luknjičasta kamna, dva oreščka itd. Povabila sem jo zraven in razgrnila dve tetra plenici. Iz kovčka sem jemala posamezne stvari, ona pa je morala najti enako stvar, da je nastal par. Pare sva postavili v vrsto enega zraven drugega, na koncu pa je ona pospravila vse nazaj v kovček.




Vedno zabavna igra ujemanja živali:



Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)