Velikonočni pirhi

April 19, 2014

Juhu! Velikonočni prazniki so tu! In z njimi barvanje jajc. 

Na internetu se najde nešteto idej za barvanje in vsaka je po svoje posebna, meni pa so se vedno zdele najbolj fascinantne tiste, ki prikazujejo barvanje jajc z naravnimi barvami. 

Ker pri hrani nikoli nisem bila pristaš dodajanja barvil, sem se tudi tokrat želela lotiti barvanja čimbolj naravno. Že pri nas doma mama in oče za barvanje nikoli nista uporabljala umetnih barvil, ampak smo pisanice vedno pobarvali naravno, ponavadi samo s čebulo, potem smo se pa poigravali z različnimi tehnikami - voskom in raznimi ročnimi poslikavami. 

Trenutno pri sebi nimam pripomočka za risanje z voskom, zato bom to tehniko opisala kdaj drugič, takole pa so izgledali naši tokratni pirhi:


Jajca sem ovila v najlonko, notri pa natlačila travo (abstraktne črte), koruzo (pike), narezano pluto, gumijaste tesnilke (večji krogi), kartonasti lističi (pasovi različnih oblik). Jajca sem dolgo časa kuhala v mešanici lističev rdeče čebule in hibiskusa (levo na sliki) in za primerjavo še v rdeči čebuli (desno in spodaj). 



Ko so bila jajca že kuhana, sem jih pustila namočene v vodi, dokler se voda ni ohladila. 

In takšen je bil rezultat :)

Lp, U ;)

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)