In dekica postane spet kot nova...

April 14, 2014



Za moža sem kupila deko, ki je zelo mehka in ima res super print, da mu bo prijetno v njej ampak kaj, ko je že prav hitro postala vsa muckasta. Seveda ne zgleda več tako čudovito, najbolj moteče pa je ker sploh ni več tako mehka in prijetna. Zato imam "secret weapon" :)
Jaz se rada pohecam in rečem: "grem pobrit dekico"  :)

Enako se zgodi tudi s puloverji, ki postanejo prav grdi ampak ko se spravim nanje in jih pobrijem :) so spet res kot novi.



Takole! Potrebovali boste samo tako malo mašinco, ki sem jo jaz kupila v trgovini z blagom. Mislim, da bi vsaka trgovina z blagom to morala imeti. Natančne cene se res ne spominjam ampak za pribljižno predstavo mislim da je bili okoli 10€, kar se mi zdi zelo vredno, ker lahko leta in leta zmickane deke in puloverje narediš kot nove.




Ni nobene znanosti. Mašinco prižgete in počasi začnete briti :) po površini. Moram povedati da to lahko kar traja. Za celo deko sem potrebovala  kar dolgo. Mislim da kakšne tri do štiri ure, ker sem bila res natančna, da so šle prav vse mucke stran. Ampak sem to počela ob večerih, ko sva z možem gledala kaj po televiziji, tako da ni bilo tako hudo. S puloverji gre veliko hitreje.




Mali nasvet za lepši dom ;)

M.

Morda ti bo všeč še

0 comments

Smo tudi na Facebooku :)